Pro Pakuri ry luennoimassa

Luonnontuotteista kasvua kaakkois-suomeen (2018)

Seminaari: Luonnontuotteista kasvua kaakkois-suomeen (2018).

Seminaari luonnontuotealan tarjoamista yritystoimintamahdollisuuksista ja alan verkostojen kehittämisestä

Luonnontuoteala kasvaa ja kiinnostaa Kaakkois-Suomessa. Monelle alan toimijalle haasteena on toimivan keruu-jalostus-ketjun puute. Miten luonnontuotteiden keruuta, jalostusta, myyntiä ja markkinointia voitaisiin kehittää? Mikä on nuorten rooli kasvavalla luonnontuotealalla? Miten metsänomistajat voivat saada lisäansiota luonnontuotteista?

Tervetuloa keskustelemaan aiheesta Suomen 4H-liiton ja Suomen metsäkeskuksen seminaariin to 25.10. 2018 klo 13-16 kokoustila Suvoroviin IVH Kampukselle (Laserkatu 6, Lappeenranta)! Seminaaria voi seurata myös videoyhteyden päästä seminaarin Facebook-sivujen kautta.

13:00 Kahvit

13:15 Seminaarin avaus; Helena Herttuainen, Suomen 4H-liitto ry

13:30 Luonnontuotealan tulevaisuuden näkymät Suomessa; Anne Ristioja, Lapin ELY-keskus

14:00 Luonnontuotteista kasvua Kaakkois-Suomeen -selvityshankkeen tuloksia; Magdaleena Rouhiainen ja Helena Herttuainen, Suomen 4H-liitto ry

Keskustelua

14:30 Metsänomistajille lisäansiota luonnontuotteista; Seppo Repo, Suomen metsäkeskus

15:00 Pakurin mahdollisuudet; Hannu Piispanen, Pro Pakuri ry

15:30 Kuusenkerkästä ansiota; Juhani Siivonen, Kerkkämaisteri

15:45 Loppusanat ja katse tulevaisuuteen; Helena Herttuainen, Suomen 4H-liitto ry

Ilmoittaudu seminaariin 23.10. mennessä sähköpostitse osoitteeseen magdaleena.rouhiainen@4h.fi.

Seminaari on ilmainen. Seminaari on osa Suomen 4H-liiton ja Suomen metsäkeskuksen Luonnontuotteista kasvua Kaakkois-Suomeen -hanketta.

---

Seminaarista on tehty myös Facebook-tapahtuma, jota voitte halutessanne myös jakaa eteenpäin (https://www.facebook.com/events/1902065693210008/ ). Seminaaria voi seurata myös videoyhteyden päästä ja linkki seminaarin striimiin jaetaan Facebook-tapahtuman sivuille.

Lisäksi seminaarista on tehty uutinen (https://4h.fi/ajankohtaista/uutiset-ja-tiedotteet/luonnontuotteista-kasvua-kaakkois-suomeen-seminaari-25-10/), jota saa myös jakaa sosiaalisessa mediassa!

Pakurin monet mahdollisuudet (2018)

Seminaari: Pakurin monet mahdollisuudet (2018).